Версія 3.130 (31.01.2025)

Пакетні операції до всього реєстру

Додано іконку для виклику пакетних операції для всіх записів реєстру 

Клік по іконці викликає поточну панель вибору пакетних операцій. При цьому:

  • якщо попередньо не було виконано підрахунок кількості записів, то буде виведено посилання “Вибрати всі”
  • якщо кількість записів відома, то буде виведено кількість записів, що відповідають встановленому фільтру
  • виведено значення фільтру, встановленому користувачем

Вибір будь якого прапорця по документу скидає вибір всіх записів та переключає режим для поелементного вибору записів реєстру.

“Вибрати всі” знову застосовує вибір всіх записів відповідно до фільтру.

Формування пакету документів

В систему додано можливість формування в SharePoint структури папок в яку копіюються файли документа. Далі такими файлами можна поділитись засобами SharePoint, передати  на інші носії засобами OneDrive або скачати.

Налаштування адміністратором

Дозвіл на використання надається за початковим налаштуванням адміністратором:

  • В меню Звіти налаштувати звіт в якому є
    • Колонка із ІД документа (за ІД будуть відбиратись файли документа)
    • Колонки з папками певного рівня. Наприклад, потрібна структура: Кореневий каталог\Тип документу\Організація\Контрагент\Період\Документ. Відповідно звіт повинен мати колонки:
      • Тип документу: Акти/Видаткові накладні;
      • Організація: назва домашньої організації;
      • Контрагент: [Код зовнішньої системи]_[Найменування];
      • Період: MM.YYYY (7 символів від Дата проводки)
    • Колонка із назвою документа. Наприклад:
      • [Акт/Видаткова накладна] №[Номер проводки] від [Дата проводки]

Важливо! Для наземних розгортань шлях до файлу SharePoint (URL) обмежений 260 символів. При цьому кириличні символи представляються 6 символами. Використовуйте транслітерацію та скорочення довжини колонок для задоволення такого обмеження.

  • В новому розділі “Шаблони структури пакету документів” необхідно налаштувати:
    • Назва
    • Шаблон доступний для * - задайте перелік груп або співробітників кому буде доступна функція
    • Звіт для опису документів - виберіть заздалегідь налаштований Звіт
    • Колонка з Ідентифікатором документа - колонка Звіту, що опрацьовується
    • Колонка з назвою документа - слугує назвою підпапки останнього рівня
    • Структура папок пакету (колонки звіту із назвами папок відповідного рівня) - перелік підпапок від першого рівня до останнього
    • Сповістити про початок формування пакету - задайте перелік співробітників (зазвичай керівників підрозділу та служби безпеки) які отримають сповіщення при ініціації експорту (з метою контролю несанкціонованих дій)
    • Зберігати пакет (днів) - число від 1 до 5 днів зберігання в тимчасовій папці SharePoint (застарілі папки видаляються автоматично)

Формування пакету документів

В меню пакетних операцій додано іконку “Сформувати пакет документів”:

Перед запуском користувачу необхідно вибрати параметри виконання:

По завершенні формування пакету користувач отримує у Дзвіночку сповіщення. При кліку на посиланні в повідомленні на сусідній вкладці відкривається UI SharePoint з папкою користувача в якій буде створено налаштоване дерево підпапок та документів у них.


Кореневою папкою є папка для сканів користувача із підпапкою формату: 

  • DocPackage 2025-01-31 13-25 (дата створення пакету)

В підпапці зберігається сформований звіт та лог файл із результатами копіювання по кожному документу

Виконані операції логуються та доступні для перегляду у Журналі аудиту дій.

Інфраструктурні доопрацювання

  • локалізовано форми логіну в систему
  • локалізовано інформаційні листи системи
  • згруповано меню консолі адміністратора щодо Teams
  • реорганізовано механізм відправки сповіщень, до переліку сповіщень додано події:
    • Призначено завдання (виконавцю чи співвиконавцю)
    • Взято в роботу (для виконавця та ініціатора)
    • Завдання виконано (для виконавця та ініціатора)
    • Завдання відхилено (для виконавця та ініціатора)
    • Формування пакету документів (для зазначених адміністратором співробітників)
  • додано можливість попереднього сповіщення про перезавантаження системи за допомогою метода {Хост}/api/system/edocsSetBannerNotification

Параметри передаються в тілі запиту в JSON форматі.

Назва параметру

Тип

Опис

actionType enum

Тип: 

  • reset / 0 - прибирає банерне повідомлення. 
  • set / 1- встановлює параметри банерного повідомлення

За замовчуванням “reset”

actionCritical bool

За замовчуванням фон банеру має помаранчевий колір

Якщо знання =”true”, то колір червоний

textTemplate enum

Локалізація повідомлення виконується на клієнті. Використовуються наступні шаблони повiдомлення:

  • delayed / 0 - Будь ласка, зверніть увагу, що систему буде тимчасово відключено {29.12.2024} після {17:00}{ (EEST)}. {Відновлення планується з {18:00}}. Просимо заздалегідь завершити активні зміни
  • critical / 1 УВАГА! Система буде відключена {29.12.2024} о {17:05}{ (EEST)}. Просимо терміново зберегти внесені в системі зміни. Відновлення роботи планується о {17:30}. Дякуємо за розуміння!

За замовчуванням виводиться текст “delayed”

actionDate string

Текст з датою, наприклад: “29.12.2024”

Обовʼязковий для типу “set”

timeZone string

Назва часового поясу

Наприклад “ (EEST)” для східноєвропейського часу

downTime string

Текст із часом, наприклад: “17:00”

Обовʼязковий для типу “set”

startTime string

Текст із часом, наприклад: “17:30”

Якщо текст не заданий, текст {Відновлення роботи планується о {17:30}} не виводиться


Приклади запиту

Запит для першого попереджувального повідомлення у банері:

{
  "actionType": "set",
  "textTemplate": 0, 
  "actionDate": "29.12.2025",
  "timeZone": " (EEST)",
  "downTime": "18:00",
  "startTime": "18:10"
}            

Запит для останнього попередження у банері

{
  "actionType": "set",
  "actionCritical": "true",
  "textTemplate": 1, 
  "actionDate": "29.12.2025",
  "timeZone": " (EEST)",
  "downTime": "18:03",
  "startTime": "18:08"
} 

Запит для скасування банеру

{}            

або

{
  "actionType": "reset"
}            
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.