Версія 3.128 (29.11.2024)


Зміна врахування доступу для заступників

Відповідно до попередньої логіки при взятті завдання в роботу заступником у інших учасників ланцюжку заступництва забирались права на взяття в роботу. Часто така логіка була не зручною та вимагала надання додаткового доступу вручну.

Реалізована логіка операцій із завданням:

  • При призначенні завдання: всім заступникам доступне взяття в роботу
  • При взятті в роботу: 
    • додаються всі новододані заступники
    • у всіх залишається доступ до документу та взяття в роботу
  • При виконанні: 
    • додаються всі новододані заступники
    • якщо завдання було призначено на групу, то видаляються незадіяні елементи ланцюжків від учасників групи до безпосереднього виконавця завдання

Наприклад:

  • У призначеного виконавця є заступник та помічник

    • на всіх етапах опрацювання у всіх залишається доступ
    • якщо перед дією по завданню були додані додаткові заступники (в прикладі був доданий Помічник2), вони отримують доступ також
  • У призначеній групі виконав один із заступників (Помічник212)

    • на етапах опрацювання у всіх залишається доступ
    • під час виконання (Помічник212) всі незадіяні учасники ролі видаляються, залишаються учасники від реального виконавця до учасника групи
    • якщо реальний виконавець існує у кількох гілках, то відповідні елементи таких гілок залишаються у доступах

На кожному етапі опрацювання завдання можна перевірити склад  потенційних виконавців у формі редагування його параметрів.

Персональні обговорення 

Додано можливість швидко розпочати персональне обговорення з виконавцем завдання маршруту.  Ви можете спілкуватись з виконавцем або співвиконавцем завдання по меню “Почати обговорення”

За замовчуванням персональні обговорення є публічними та доступні для перегляду іншим учасникам. За необхідності учасники можуть встановити приватність обговорення у йогно властивостях.

Відправка сповіщень дзвіночка в Teams

Додано нову інтеграцію з месенджером Microsoft Teams. Після проведення адміністратором налаштувань користувач може увімкнути пересилку сповіщень, які йдуть у дзвіночок до Teams:

  • Адміністратор проводить підготовчі налаштування (див. інструкцію з розгортання) та в консолі адміністратора “Система” включає взаємодію:

  • на стороні e-Docs в налаштуваннях Сповіщень користувачу потрібно включити пересилку повідомлень в Teams. При цьому буде здійснено перехід у додаток Teams до корпоративного магазину додатків

  • користувачу на стороні Teams протягом 2 годин потрібно встановити додаток (підключити бота)

  • при надходженні сповіщень, вони будуть представлені у відповідному чаті



  • якщо налаштування на стороні Teams не виконано через 2 години, підключення користувачем скасовується

Атрибут документа “Дата закриття”

До документа додано новий атрибут “Дата закриття”. Відповідно можна:

  • його використовувати як атрибут картки
  • виводити колонкою в реєстр
  • фільтрувати засобами розширеного пошуку
  • використовувати в API

Інформування за допомогою контрольних карток

Для вирішення типової задачі, наприклад, нагадування про необхідність подовження періоду дії договору, додано новий тип контрольної картки “Інформування”

  • Додано новий вид контрольної картки “Інформування”
  • Додано функції API для керування контрольною картки:
  • Вид контролю - обов’язковий
  • Закриття карток “Інформування” виконується автоматично через 3 дні. Таким чином відповідну кількість разів буде надіслано нагадування про “Прострочення”
  • До інформування на email додано вивід карток інформування

Статистика використання системи замовником

Додано функціонал щоденного збору та централізованого збереження статистики використання системи. В Консолі адміністратора додано пункт “Статистика використання” для її вивантаження в Excel-звіті:

Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.