Версія 3.128 (29.11.2024)
Зміна врахування доступу для заступників
Відповідно до попередньої логіки при взятті завдання в роботу заступником у інших учасників ланцюжку заступництва забирались права на взяття в роботу. Часто така логіка була не зручною та вимагала надання додаткового доступу вручну.
Реалізована логіка операцій із завданням:
- При призначенні завдання: всім заступникам доступне взяття в роботу
- При взятті в роботу:
- додаються всі новододані заступники
- у всіх залишається доступ до документу та взяття в роботу
- При виконанні:
- додаються всі новододані заступники
- якщо завдання було призначено на групу, то видаляються незадіяні елементи ланцюжків від учасників групи до безпосереднього виконавця завдання
Наприклад:
- У призначеного виконавця є заступник та помічник
- на всіх етапах опрацювання у всіх залишається доступ
- якщо перед дією по завданню були додані додаткові заступники (в прикладі був доданий Помічник2), вони отримують доступ також
- У призначеній групі виконав один із заступників (Помічник212)
- на етапах опрацювання у всіх залишається доступ
- під час виконання (Помічник212) всі незадіяні учасники ролі видаляються, залишаються учасники від реального виконавця до учасника групи
- якщо реальний виконавець існує у кількох гілках, то відповідні елементи таких гілок залишаються у доступах
На кожному етапі опрацювання завдання можна перевірити склад потенційних виконавців у формі редагування його параметрів.
Персональні обговорення
Додано можливість швидко розпочати персональне обговорення з виконавцем завдання маршруту. Ви можете спілкуватись з виконавцем або співвиконавцем завдання по меню “Почати обговорення”
За замовчуванням персональні обговорення є публічними та доступні для перегляду іншим учасникам. За необхідності учасники можуть встановити приватність обговорення у йогно властивостях.
Відправка сповіщень дзвіночка в Teams
Додано нову інтеграцію з месенджером Microsoft Teams. Після проведення адміністратором налаштувань користувач може увімкнути пересилку сповіщень, які йдуть у дзвіночок до Teams:
- Адміністратор проводить підготовчі налаштування (див. інструкцію з розгортання) та в консолі адміністратора “Система” включає взаємодію:
- на стороні e-Docs в налаштуваннях Сповіщень користувачу потрібно включити пересилку повідомлень в Teams. При цьому буде здійснено перехід у додаток Teams до корпоративного магазину додатків
- користувачу на стороні Teams протягом 2 годин потрібно встановити додаток (підключити бота)
- при надходженні сповіщень, вони будуть представлені у відповідному чаті
- якщо налаштування на стороні Teams не виконано через 2 години, підключення користувачем скасовується
Атрибут документа “Дата закриття”
До документа додано новий атрибут “Дата закриття”. Відповідно можна:
- його використовувати як атрибут картки
- виводити колонкою в реєстр
- фільтрувати засобами розширеного пошуку
- використовувати в API
Інформування за допомогою контрольних карток
Для вирішення типової задачі, наприклад, нагадування про необхідність подовження періоду дії договору, додано новий тип контрольної картки “Інформування”
- Додано новий вид контрольної картки “Інформування”
- Додано функції API для керування контрольною картки:
- updateInspectionCard - Додати/оновити дані контрольної картки документа
- setStatusInspectionCard - Встановлення стану КК
- Вид контролю - обов’язковий
- Закриття карток “Інформування” виконується автоматично через 3 дні. Таким чином відповідну кількість разів буде надіслано нагадування про “Прострочення”
- До інформування на email додано вивід карток інформування
Статистика використання системи замовником
Додано функціонал щоденного збору та централізованого збереження статистики використання системи. В Консолі адміністратора додано пункт “Статистика використання” для її вивантаження в Excel-звіті: