Події в системі

Система сповіщає користувачів про важливі події різними способами, щоб забезпечити своєчасне реагування:

  1. Реєстр "Сьогодні" містить перелік подій та завдань. Цей реєстр може налаштовуватися відповідно до потреб користувача:
    • Відображення кількості документів у роботі.
    • Сортування за видами, типами документів, статусами.
    • Налаштування опрацювання за часом або іншими параметрами.
    • Моніторинг опрацьованих документів.
  2. Миттєві повідомлення з'являються у вигляді спливаючих вікон у лівому нижньому куті сторінки веб-клієнта. Вони інформують користувача про нові події чи зміни, що вимагають його уваги.
  3. Повідомлення електронною поштою — надсилаються у разі, якщо користувач не ознайомився з подією протягом певного часу.
  4. Журнал опрацювання документу — веде історію всіх змін та дій, виконаних з документом.
  5. Сповіщення у Microsoft Teams — користувачі можуть отримувати повідомлення безпосередньо в Teams після налаштування інтеграції.
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.