Події в системі
Система сповіщає користувачів про важливі події різними способами, щоб забезпечити своєчасне реагування:
- Реєстр "Сьогодні" містить перелік подій та завдань. Цей реєстр може налаштовуватися відповідно до потреб користувача:
- Відображення кількості документів у роботі.
- Сортування за видами, типами документів, статусами.
- Налаштування опрацювання за часом або іншими параметрами.
- Моніторинг опрацьованих документів.
- Миттєві повідомлення з'являються у вигляді спливаючих вікон у лівому нижньому куті сторінки веб-клієнта. Вони інформують користувача про нові події чи зміни, що вимагають його уваги.
- Повідомлення електронною поштою — надсилаються у разі, якщо користувач не ознайомився з подією протягом певного часу.
- Журнал опрацювання документу — веде історію всіх змін та дій, виконаних з документом.
- Сповіщення у Microsoft Teams — користувачі можуть отримувати повідомлення безпосередньо в Teams після налаштування інтеграції.