Версія 3.118 (19.04.2024)

Оновлення інтерфейсу користувача - загальні зміни

Перелік ключових змін:

  1. Оновлено інтерфейс системи
  2. Покращено зручність у використанні десктопної та мобільної версії
  3. Покращено візуальний вигляд інтерфейсу мобільної версії системи
  4. Змінено основні кольори системи
  5. Оновлено стилі віджетів в розділі "Сьогодні"
  6. Змінено стилі таблиць, форм, кнопок, іконок, інше
  7. Замінено іконки
  8. Додано функціонал “Зовнішнє обговорення”
  9. Додано інтерактивні елементи (зміна кольору кнопок, посилань, інше при наведенні)

Зміни в верхній частині сторінки системи (блок "header")

В новому інтерфейсі блок "хедер" є відсутній.

Логотип, поле пошуку, всі кнопки у вигляді іконок, зазнали деяких змін та були переміщені:

  1. Іконка "меню" була прибрана з інтерфейсу
  2. Логотип організації переміщений в сайдбар (ліва бічна панель)
  3. Пошуковий рядок переміщений над таблицями реєстрів у розділах: "завдання", "документи" ...
  4. Кнопка "пошуку" у вигляді іконки "лупи" прибрана з інтерфейсу
  5. Кнопку у вигляді іконки "шестерня" розміщується за пошуковим рядком та присвоєно назву "Персоналізувати"
  6. Кнопка "сповіщення" у вигляді іконки "дзвіночок" переміщена в сайдбар під аватаркою користувача
  7. Аватарка користувача переміщена в сайдбар (ліва бічна панель)

Зміни в лівій бічній частині (панель "sidebar") та меню навігації

  1. Додано логотип системи e-Docs
  2. Додано кнопку “Персональні налаштування” у вигляді іконки “Шестерня”
  3. Клік на аватарку користувача викликає форму “Дані користувача”
  4. Інформацію по заступникам, а також кнопку "Змінити параметри входу" перенесено у форму “Дані користувача”
  5. В форму “Дані користувача” додано поле "email", "логін"
  6. Розділ навігації “Оргструктура” переміщений в верхню частину панелі “sidebar”
  7. Додана можливість змінювати вигляд меню навігації зі “стандартного” на “компактне” (дозволяє виводити весь список та повну назву під реєстрів)
  8. Замінено іконку “шестерня” на “папка”
  9. Змінено форму та колір панелі

Зміни в формі “Сповіщень”

  1. Замінено іконку "дзвіночок", що інформує про надходження вхідних сповіщень
  2. Змінено стиль та кольори форм
  3. Спрощено теги типів сповіщень 
  4. Додано аватарку користувача 
  5. Змінено порядок тексту, що виводиться
  6. Змінено стилі текста

Зміни на сторінці реєстрів “Завдання”, “Документи” та інших 

  1. Додано заголовок та шлях сторінки на якій знаходиться користувач
  2. В основному розділі “Документи” переміщено кнопку “Створити”
  3. Змінено стиль випадаючого списку після натискання кнопки "Створити"
  4. Змінено ширину “пошукового  рядка”, змінено іконку “фільтр” та додано текст “фільтр”
  5. Змінено форму та колір таблиць в списку реєстрів 

Зміни на сторінці “Картка документа”

  1. Змінено кольори форм
  2. Змінені та перегруповані кнопки у вигляді іконок

Налаштування розташування логотипу

Тепер розташування логотипу організації виведено в налаштування:

Зовнішні обговорення

Раніше, якщо процесом опрацювання документа передбачалась передача даних через e-Docs.Sign на контрагента для підпису з його боку, то надавалась можливість коментування по завданню, яке передавалось контрагенту та навпаки. Перегляд коментарів вівся через загальний Журнал опрацювання. Зараз при перегляді документа додано окрему панель “Зовнішнє обговорення”

Панель відображається ЯКЩО для шаблону процесу встановлено ознаку “Інтегровано в e-Docs.Sign” АБО є вхідні повідомлення від контрагента.

Таким чином можна наглядно бачити та вести переписку із зовнішнім контрагентом.

При проблемах відправки повідомлень відображається помилка. Зазвичай це проблема із первинним налаштуванням або документ ще не був створений на боці e-Docs.Sign.

Налаштування зовнішніх обговорень

В налаштуваннях Шаблону документа додано нову групу “Обмін коментарями з e-Docs.Sign”, де зазначаються:

  • Підключення - вибір зовнішньої системи із технічними налаштуваннями підключення e-Docs.Sign
  • Код юр.особи від якої будуть відправлятись зовнішні коментарі до документа - ЄДРПОУ для відправки коментарів. Якщо не вказано, буде братись Домашня юр.особа документа. 

Налаштування необхідне для випадків коли одна система e-Docs обслуговує кілька юридичних осіб.

  • Від якого користувача будуть відправлятись зовнішні коментарі до документа - Назва відправника для відправки коментарів. Якщо не вказано, буде братись назва співробітника, що відправляє коментар.

Налаштування використовується коли потрібно приховати конкретних співробітників учасників переписки під одним ім’ям.

Міграція поточних налаштувань буде проведена під час встановлення версії. Після оновлення потрібно пересвідчитись у коректності налаштувань по процесах що взаємодіють з e-Docs.Sign.

Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.