Управління коментарями та обговореннями документа
Користувач може швидко переглядати, додавати коментарі, а також отримувати сповіщення про нові повідомлення.
- У стрічці обговорень під кожною темою відображаються останні три коментарі. Якщо коментарів більше, показується їх загальна кількість. Користувач має можливість додавати нові коментарі, переглядати повний текст існуючих та копіювати їх.
- Для зручного перегляду великих текстів можна розширити панель обговорень. Для цього натисніть на лінію між основним представленням документа та правою панеллю обговорень.
- Якщо в документі з’явився новий коментар, у верхньому меню над іконкою "Обговорення" з’являється червона позначка, що вказує на нові повідомлення.
- Є два типи обговорень: внутрішнє та зовнішнє:
- Внутрішнє обговорення доступне лише для внутрішніх учасників процесу опрацювання документа. Це дозволяє обговорювати деталі та приймати рішення без участі зовнішніх осіб.
- Зовнішнє обговорення призначене для комунікації з зовнішніми учасниками, наприклад, клієнтами чи партнерами. Це допомагає забезпечити прозорість і чіткість комунікації з зовнішніми сторонами.