Управління коментарями та обговореннями документа

Користувач може швидко переглядати, додавати коментарі, а також отримувати сповіщення про нові повідомлення.

  1. У стрічці обговорень під кожною темою відображаються останні три коментарі. Якщо коментарів більше, показується їх загальна кількість. Користувач має можливість додавати нові коментарі, переглядати повний текст існуючих та копіювати їх.
  2. Для зручного перегляду великих текстів можна розширити панель обговорень. Для цього натисніть на лінію між основним представленням документа та правою панеллю обговорень.
  3. Якщо в документі з’явився новий коментар, у верхньому меню над іконкою "Обговорення" з’являється червона позначка, що вказує на нові повідомлення.
  4. Є два типи обговорень: внутрішнє та зовнішнє:
  • Внутрішнє обговорення доступне лише для внутрішніх учасників процесу опрацювання документа. Це дозволяє обговорювати деталі та приймати рішення без участі зовнішніх осіб.
  • Зовнішнє обговорення призначене для комунікації з зовнішніми учасниками, наприклад, клієнтами чи партнерами. Це допомагає забезпечити прозорість і чіткість комунікації з зовнішніми сторонами.
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.