Контрольна картка документа
Контрольна картка в системі документообігу — інструмент для моніторингу виконання завдань, пов'язаних з обробкою документів, і контролю за їх вчасним виконанням. Дозволяє відстежувати прогрес виконання кожного завдання, яке може бути частиною документу або процесу, особливо якщо документ містить кілька пунктів з різними виконавцями.
Основні функції контрольної картки:
- Вона дає можливість відстежувати всі завдання як з фіксованими термінами виконання, так і без них.
- Якщо документ має кілька резолюцій керівника, по кожній з них можна призначити окремий контроль і виконавців.
- Система дозволяє контролювати виконання кількох завдань, які відносяться до одного документа, незалежно одне від одного.
- Співробітники, які відповідають за контроль, можуть створювати окремі контрольні картки для конкретних завдань.