Контрольна картка документа

Контрольна картка в системі документообігу — інструмент для моніторингу виконання завдань, пов'язаних з обробкою документів, і контролю за їх вчасним виконанням. Дозволяє відстежувати прогрес виконання кожного завдання, яке може бути частиною документу або процесу, особливо якщо документ містить кілька пунктів з різними виконавцями.

Основні функції контрольної картки:

  1. Вона дає можливість відстежувати всі завдання як з фіксованими термінами виконання, так і без них.
  2. Якщо документ має кілька резолюцій керівника, по кожній з них можна призначити окремий контроль і виконавців.
  3. Система дозволяє контролювати виконання кількох завдань, які відносяться до одного документа, незалежно одне від одного.
  4. Співробітники, які відповідають за контроль, можуть створювати окремі контрольні картки для конкретних завдань.
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.