Як виконати автоматичну реєстрацію документа
Варіант 1: Реєстрація через картку документа
- Відкрийте документ, який необхідно зареєструвати.
- Перейдіть до поля "Реєстрація" та натисніть на кнопку “Зареєструвати”.
- У формі “Реєстрація документа”, що відкриється, оберіть відповідний журнал реєстрації (якщо доступно кілька журналів для одного типу документа).
- Підтвердіть реєстрацію, натиснувши на відповідну кнопку у формі.
Після успішної реєстрації документу автоматично присвоюються реєстраційний номер та дата. Вікно “Реєстрації документу” закривається, і в полі “Реєстрація” відображається запис з номером, датою та назвою журналу.
Варіант 2: Реєстрація через завдання
- Виконавець завдання відкриває своє завдання на реєстрацію документа в панелі операцій.
- Натискає на текстове посилання "Зареєструвати" .
- Підтверджує дію у вікні "Реєстрація документа".
Варіант 3: Автоматична реєстрація при фіксації версії або відправці документа
- Автоматична реєстрація документа здійснюється під час відправки документа або фіксації версії, за умови, що користувач має необхідні права на реєстрацію у відповідному журналі реєстрації.