Як виконати автоматичну реєстрацію документа

Варіант 1: Реєстрація через картку документа

  1. Відкрийте документ, який необхідно зареєструвати.
  2. Перейдіть до поля "Реєстрація" та натисніть на кнопку “Зареєструвати”.
  3. У формі “Реєстрація документа”, що відкриється, оберіть відповідний журнал реєстрації (якщо доступно кілька журналів для одного типу документа).
  4. Підтвердіть реєстрацію, натиснувши на відповідну кнопку у формі.

Після успішної реєстрації документу автоматично присвоюються реєстраційний номер та дата. Вікно “Реєстрації документу” закривається, і в полі “Реєстрація” відображається запис з номером, датою та назвою журналу.

Варіант 2: Реєстрація через завдання

  1. Виконавець завдання відкриває своє завдання на реєстрацію документа в панелі операцій.
  2. Натискає на текстове посилання "Зареєструвати" .
  3. Підтверджує дію у вікні "Реєстрація документа".

Варіант 3: Автоматична реєстрація при фіксації версії або відправці документа

  1. Автоматична реєстрація документа здійснюється під час відправки документа або фіксації версії, за умови, що користувач має необхідні права на реєстрацію у відповідному журналі реєстрації.
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.