Ознайомлення з організаційною структурою
Загальні можливості:
У блоці “Оргструктура” доступні два реєстри:
- "Співробітники"
У реєстрі відображаються:
- Список співробітників, згрупований за підрозділами (керівники відображаються першими у списку). За необхідності список можна приховати.
- Таблиця з деталями про співробітників, такими як фото, посада, дата народження, підрозділ тощо.
- "Підрозділи"
У реєстрі відображаються:
- Назва підрозділу, код підрозділу, керівник.
- Список співробітників, який за необхідності можна приховати.
Налаштування реєстрів
Для налаштувань скористайтесь іконкою "Персоналізувати" у верхньому правому куті:
- “Колонки” – змініть набір даних, що відображаються в таблиці.
- “Групування” – налаштуйте групування за потрібним критерієм.
- “Сортування” – виберіть параметр для впорядкування даних. Також можна сортувати, натиснувши на назву колонки.
- “Скинути до стандартних” – відновіть початкові налаштування.
- "Перегляд оргструктури на вказаний момент часу" - натисніть на іконку “Станом на” та вкажіть дату або час, щоб побачити структуру на потрібний момент.