Ознайомлення з організаційною структурою

Загальні можливості:

У блоці “Оргструктура” доступні два реєстри:

  1. "Співробітники"

У реєстрі відображаються:

  • Список співробітників, згрупований за підрозділами (керівники відображаються першими у списку). За необхідності список можна приховати.
  • Таблиця з деталями про співробітників, такими як фото, посада, дата народження, підрозділ тощо.
  1. "Підрозділи"

У реєстрі відображаються:

  • Назва підрозділу, код підрозділу, керівник.
  • Список співробітників, який за необхідності можна приховати.

Налаштування реєстрів

Для налаштувань скористайтесь іконкою "Персоналізувати" у верхньому правому куті:

  • “Колонки” – змініть набір даних, що відображаються в таблиці.
  • “Групування” – налаштуйте групування за потрібним критерієм.
  • “Сортування” – виберіть параметр для впорядкування даних. Також можна сортувати, натиснувши на назву колонки.
  • “Скинути до стандартних” – відновіть початкові налаштування.
  • "Перегляд оргструктури на вказаний момент часу" - натисніть на іконку “Станом на” та вкажіть дату або час, щоб побачити структуру на потрібний момент.
Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.