Реєстр "Документи"
Яку інформацію містить реєстр?
- Документи, створені користувачем, а також ті, в опрацюванні яких він приймає участь.
- Дані про поточний стан документів (в процесі опрацювання, опрацьовані тощо).
- Інформацію про тип, термін виконання, статус документів.
Як це працює?
- Можливість сортування документів: Я ініціатор, Підрозділ ініціатор, Я учасник, Підрозділ учасник, Опрацьовані, Всі.
- Користувач має можливість фільтрувати документи за різними критеріями.
- Натиснувши на документ, користувач відкриває форму для перегляду детальної інформації та виконання необхідних дій.
Система передбачає створення індивідуальних підреєстрів з багаторівневою структурою, що дозволяє детально класифікувати документи.