Реєстр "Документи"

Яку інформацію містить реєстр?

  1. Документи, створені користувачем, а також ті, в опрацюванні яких він приймає участь.
  2. Дані про поточний стан документів (в процесі опрацювання, опрацьовані тощо).
  3. Інформацію про тип, термін виконання, статус документів.

Як це працює?

  1. Можливість сортування документів: Я ініціатор, Підрозділ ініціатор, Я учасник, Підрозділ учасник, Опрацьовані, Всі.
  2. Користувач має можливість фільтрувати документи за різними критеріями.
  3. Натиснувши на документ, користувач відкриває форму для перегляду детальної інформації та виконання необхідних дій.

Система передбачає створення індивідуальних підреєстрів з багаторівневою структурою, що дозволяє детально класифікувати документи.

Це відповідь на ваше запитання? Дякуємо за відгук Під час надсилання відгуку виникла проблема. Будь-ласка спробуйте пізніше.